borta bra

Kom nyss in fran stranden och pratar lite skype med far min, efter en helg med sol er jag redo att selja sa mkt surfkurser som jag orkar. Ni far gerna skicka over lite tips pa mat man kan laga eftersom varje dag i veckan er min dolmio dag och jag borjar bli lite trott pa de.
Vart ingen lyckad dag pa beachen idag, for de forsta glomde jag badbrallorna hemma i Redfern, Fortfarande pa glatt humor so sma-joggar jag upp fran stranden och merker att jag inte har nogra flipp-flopp och det var ganska varmt po asfalten, sedan kopte jag ett par nya for 120 spenn.
Nu ser ni vilka problem vi tampas med varje dag her nere.
Ska bli riktigt kul att den 4:de suringen glider ner hit ockso, John Nordin har ju borjat tenka klart han med och kommer ner om 1 vecka Ca.
Nu ska jag ga till varan lokala mat affer och handla lite mat, grymt sugen pa dolmio-alfredo.
CIAO/ s

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fixa bloglovin och kplla upp er via facebook, så kommer inläggen automatiskt upp på face ;)

2010-11-22 @ 08:29:10
Postat av: Anonym

koppla*

2010-11-22 @ 08:29:39
Postat av: s

koppla vad fan da?

2010-11-22 @ 13:32:26
Postat av: Anonym

Om ni registrerar er på bloglovin.se, så kan ni koppla upp er via facebook, så syns det där när ni har uppdaterat eran blogg :) Inläggen kommer liksom upp på face direkt!



Men det var bara ett tips :D

2010-11-24 @ 08:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0