OZ

livet i aussie gar sam pa rels, sitter just nu pa pades balkong med ett 6pack inhemska. hoppas ni alla har det bra i sverige sa ska jag forsoka uppdatera bloggen iaf 1 gang i manaden. Varan senast andlenda mate, john, har precis fatt access till den ocksa sa hoppas att han delar med sig lite av varat liv her. Som planerna ser ut nu sa blir det nog inte sverige forrns midsommar men oroa er inte, jag delar gerna med mig av min adress sa ni kan skicka julklappar! Saknar alla mates och dom som har planer att komma ner sa er NYE det besta tillfellet eftersom david guetta ska spela da! Adios

ps. jocke fick nyss ett sms att en legenhet har blivit ledig. 750 dolls i veckan, 5 personer. jag alex john och ev basse. Med de menas att det finns 1 plats kvar i varan legenhet. forst till kvarn!

Kommentarer
Postat av: Thorén

Saknar er mates!

2010-12-06 @ 11:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0