sydney

Har kommit in i storstadslivet känns det som, det enda som saknas är ett eget place. Jag, Stefan, den enda som orkar skriva nått på bloggen lämnar på torsdag gruppen för att flytta in på australian surftours. Känns sådär om jag ska va ärlig men om vi ska vara kvar här till sommaren så måste pengarna börja rulla in snart.
Första dagen på jobbet blev inte som jag tänkt mig.. Klev in på kontoret en halvtimme innan start och får då reda på att det blir en lugn dag eftersom det regnar. Efter 3-6 gossip girl avsnitt så körde jag lite utbildning med våran ständigt allvarliga boss Jason. Det jobbiga är att man inte förstår när han skämtar eller inte, ni vet vad jag menar. Idag sa han till mig: Stefan, you know all new employees makes dinner the first week, gav mig en Gary Busey (entourage) blick och gick sedan in i köket.
vid 3 tiden stack vi ut å dela lite flyers vid Town Hall och  40 min senare var vi kara. Eftersom mina ensamma timmar kommer öka markant så ska jag försöka hålla lite liv i bloggen med både text å bilder. så keep reading!
adios

Kommentarer
Postat av: Jockes Pappa

Skönt att höra att en fått jobb iaf.

2010-11-15 @ 15:00:28
Postat av: Joel

Vilken tid (svensk) ska man hålla sig inne på skype =)?

2010-11-15 @ 18:53:52
URL: http://www.2guys1stump.com
Postat av: Joel

Jag måste ha det i svensk tid för att jag kan inte räkna om från australiensisk :-] xD

2010-11-17 @ 13:31:51
Postat av: Kaka & Noors

Kan ni köpa med en mössa åt mig? Kaka betalar när ni kommer hem

2010-11-17 @ 13:32:31
Postat av: Tobbe

fan va läskigt att jobba själv med främmande människor ;S

2010-11-17 @ 13:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0