Redfern.

Sitter pa baksidan och lyssnar pa zacke, sjukt att man aldrig trottnar pa han. Fick forsta lonen idag, 50 ferska dolls rett ner i fickan utan att storebror far veta nott, hehe. Forra veckans forseljning var ju sader men denna veckan ser bettre ut. Boka David Guetta pa nyar nyss, 230 dollar er ju ganska mycket men det kommer bli awesome. Andledningen att det vart sa dyrt var att alla biljetter var slut eftersom vi var i god tid som valigt sa vi far noja oss med V.I.P biljetter. Helgen som kommer blir den forsta resan jag jobbar. Synd att vi er 4 som ska dela pa resorna eftersom man for 100 dolls om dagen ner man jobbar der. Pa torsdag ska vi ha husfest her, dels for att rotebrograbbarna som vi treffa pa varan surfresa kommer soderut ( man kan lesa om deras bravader pa Rotan4.blogspot.com, mkt roligare lesning der.) och dels for att det er jevligt soft med husfest. The amazing race var vid operahuset idag, sag Team Harlem Globetrotters och nogot annat brunk-lag, sant som hender i sura titt som tett. Sist men inte minst tenkte jag skriva ner versen som sprudlar genom mina oron. Zacke - Flaskpost fran utopia "Her er allting bara underbart, precis sa perfekt som allting kunde va. Her har jag bara skona stunder kvar, varje dag sen forsta dan, njutningar i hundra tals. Varje dag serveras godaste retterna och favorit dryckerna rinner ner for beckarna. Vill inte glensa men kan du tenka dig kensla att fa ta for dig av allt det besta? och det gor jag hela tiden for det jag befinner mig finns inga hinder for att leva livet. Her, der inga viljor mots och all kerlek som ges och tas er villkorslos." Djupt? Ciao /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0