hem ljuva hem

Tillbaka i Sydney och chillar pa varat favorit internet cafe (inte jockes). Surfkursen var awesome men ner vi kom hem igar so hade vi inget boende. I sista sekunden fick vi ett family room pa D-lux hostel vilket som for ovrigt inte levde upp till sitt namn eftersom hissen bara verkade funka ner den sjelv ville. Stor eloge till jocke som lyckades pruta 36 dolls pa rummet!!!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Har min andra intervju imorgon (stefan) som er pa surfbolaget vi akte med, det enda jobbiga er att man moste bo pa deras kontor vilket skulle gora att gruppen splittras lite. ska iaf dit o lyssna o se vad det er fragan om.
Brende mig dessutom sonder och samman forsta dagen pa bondi.. Det var ju monligt so brydde mig ju inte om att dra pa mig sololja vilket jag sent ska glomma. Jag var so sjukt rod o kunde inte rora mig pa typ 2 dagar (ja, rodare en vanligt Johan).
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pa surfkursen fick vi aka till typ 3 olika strender och lera oss grund tekniken och det er paddla som e det svaraste med hela grejjen.
Surfkursen bjod pa att klappa stingrocker som var 2 meter langa, helt otroligt. Vi fick ockso se valar och delfiner vilket var grymt. Det coolaste var nog att alla kanguru's som sprang runt som tama radjur pa campingen. awesome!
En ordentlig surfbreda kostar typ 650 dollar so alla personer som planerar att ge oss 3 nogon julklapp kan ju ha det i atanke nu ner det borjar nerma sig jul
Jag kan summera helgen med god mat, mycket trevliga menniskor, jobbigt som f*n och lerorikt. Har dessutom byggt upp en stor irritation mot tyskar. Eller egentligen en tysk som korde martin dahlin tekniken hela helgen. (armbogarna i huvudhojd o bara trenger sig). han gick fore i matkon, duschkon och alla andra koer som bildas ner man i 17 pers pa en camping. Avslutningsvis tog han min o pade's plats i bussen hem so vi var mekta irriterade!
Nu ska vi knata runt och se om vi kan hitta non stans att bo sa ni far hare bra i svinkalla sverige! 
CIAO/ Stefan
ps. det e 25 grader i skuggan her nere. peace

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Haha, vadå det är ju inte så kallt här i Sverige..

2010-11-08 @ 15:25:56
URL: http://caarnberg.blogspot.com/
Postat av: ken ring

folk flyr sverige

2010-11-08 @ 15:32:12
Postat av: Emelie

-10 imorse vid kl9! Och inatt ska snön komma, avundsjuka?

Jag tycker iallefall att ni ska komma hem igen för det är sjukt jobbigt att sakna er :(

2010-11-08 @ 19:51:15
URL: http://emelielagerqvist.blogg.se/
Postat av: stefan

tjena ken

2010-11-09 @ 05:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0