Fosters Friday

Morgan Monday, Tooheys Thuesday, Wine Wednesday, Tequila Thursday, Fosters Friday, Smirnoff Saturday och Sleepy Sunday.
Det ar sa vi lever vecorna har at the moment. Nog ar det good life vi lever har, men vi ar ocksa javligt duktiga.
Jag har ju till exempel aldrig gjort nagra som helst hushallssysslor under mina 19ar och formodligen har ingen av vapenbroderna gjort det heller.Sa nu far vi gora allt som behovs for en trevlig vardag med rena klader och mat pa bordet. Sux!
Jobbsokandet har for tillfallet varit svart just for att vi har haft sa sjukt kul de senaste dagarna. Men pa mandag blir det andra bullar! Resumeerna ska flyga over hela Sydney och i slutet av veckan ska alla veta vilken Mr. Joakim Engstrom ar. Jag ar for ovrigt lite tjenis med manegern pa Levis i MYER huset som ska ringa mig om nagon vecka och forhoppningsvis ge mig beskedet YOU ARE EMPLOYED. Bara halla tummarna! Men nu ar det helg och da ska vi visa den nyinflygna John nattlivet har i stan. Nu: hem till Basse och blanda groggar i mangder!
Laters / J

Kommentarer
Postat av: mormorbettan

Roligt att ni har det bra där borta. Jag är mycket avundsjuk på eran sol, här har i just haft snöstorm.

ha de.

2010-11-26 @ 07:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0